När himlen faller ner..

Vadå Ledig?

Helt slut, så jag skulle behöva vara ledig några dagar till :p

Igår tänkte jag sova ut när jag äntligen var ledig efter förra veckans jobbiga jobb.. Men vi flög upp ur sängen kl 8 o drack en halv kopp kaffe innan jag kånkade ner tvättlasset ner i källaren och tvättade hela dagen o städade o diskade osv osv..

Det skulle komma några o kolla på lägenheten runt lunch och det var tydligen efter 15... Hmmm.. Snart flyttar vi!! Får nycklarna på måndag när jag jobbar kväll, stackars mig som slipper flytta :D Jobbar hellre än att bära kartonger upp o ner. Skönt o bara ta städningen sen på tisdag när jag är ledig :)

Idag var jag o N ner på stan o jag tänkte pina honom ordentligt när vi strosdade runt i massa affärer men efter 1 affär ringde sjöräddningen om ett larm så han var tvungen att sticka direkt :(

Så där gick jag ensam o shoppade.

Köpte hårfärg eftersom en viss person säger att jag är gråhårig så jag var tvungen att färga utväxten så nu är det mörkbrunt igen så som de ska vara :)

Imorgon efter jobbet ska jag åka o hämta min älskade gosse igen sen ska vi hitta på massa skoj när det är cityfestivalen :) Niklas ska vara med sjöräddningen till Strängnäs hela lördagen så det blir bara jag o Theoliten då <3
Gamla färgen

Nya färgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim