Jag är inte lika ung längre men precis lika dum...

Är på jobbet! Har ätit en bit prinsesstårta precis o firat en 92åring :)
Nu kollar vi på inspelat allsång på Skansen med Bosse Andersson!

Om 3 timmar får jag åka hem efter hela 5 timmars hårt arbete ;)

Imorrn är jag ledig o ska hämta min älskade unge och efter det ska jag, Theo, Niklas och hans mamma hitta på nåt äventyr. Åka en sväng till Harbo o hälsa på bland annat..

Sen är det jobb hela helgen som gäller, lite värdelöst men jag får tänka ekonomisk istället o bita ihop o jobba. Får in 35 timmar bara i helgen så det är okej plus ob så jag klagar inte :)

Nu måste jag göra lite nytta igen, ville bara prova att blogga från min ajfon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim