Aldrig mer!

Mycket idag..

Jag jobbade 13-21 o hade det kaotiskt på kvällen.. Alla var extra oroliga o dementa ikväll men nu är jag på väg hem till NYA lägenheten eftersom min älskade Niklas har packat o flyttat hela dagen :) duktiga han!

Jag o Theo åkte till Sala redan vid 10 o strosade runt i butikerna o lämnade in mina betyg på resursen så nu har jag fått löneförhöjning woho ;)

Nu är Theo hos sin far tills på fredag sen ska vi ragga runt på power meet hela helgen :)

Det är en nystart på mitt liv banne mig!! Mitt första samboliv gick ju åt helvete, inte konstigt nog, fylla o bråk i 4 år!! Sjukt att man inte har fattat bättre innan men nu har jag iaf hittat den rätte för mig ;)

Kan intw skriva mer för jag mäste gå av tåget nu så jag inte hamnar i Eskilstuna haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim