Tjeeenare bloggen!

Idag har jag tränat i över två timmar!! 2 timmar och 2 minuter för att vara exakt!

Jag körde Step Up Aerobics 1 timme och Boxning 1 timme, så nu är jag bra mör i både armar och ben! Men det känns bra!

På måndag ska jag väga mig och mäta mig och se om det har hänt någonting eller om jag tränar som en idiot helt förgäves ;)

Snart ska jag gå och hämta Theoliten på dagis och då ska vi gå och handla grönsaker till tacos som vi ska äta till middag! Blir nog en kort långpromenad också så Theo får trötta ut sina små ben inför kvällen :)

Imorgon är det fredag och Theo är ledig, så det blir att försöka fundera ut någon aktivitet på dagen, för sen på kvällen antar jag att vi blir bjudna på middag uppe hos stefan och Anna som vanligt :)

Trevlig helg Sug o svälj. eller inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim