Take a bite of my heart tonight!

Effektiv dag typ...

Har tränat 1,5 timme på morgonen medans Theo lekte fint med sina grejer! Sen sov Theo och jag duschade!

Efter det hann jag med att plugga lite Social Omsorg, Sagan om Karin 81 år ;)
Men jag tror den blev bra! Det återstår att se!

Nu är lilla grisen vaken igen, och vi ska snart äta lunch, Potatis med pepparrotssås :)

Är grymt festsugen nu igen!! Antagligen för att jag lyssnade på så JÄVLA bra musik när jag tränade haha :)
Ska kanske se till att festa till det snart.

Är de någon mer som är sugen så ring mig på 073 906 2* 51 ;)
Lite Singstar vin o skitsnack typ? De skulle jag behöva, lite "avkoppling" efter allt plugg i skolan!

Det är skitmycke nu att göra, men hittills har allt gått suveränt :) Nu ska jag o Theo äta lunch!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim