Nu är jag slut som människa!

Jisses, vad den här dagen har gått fort! Har inte suttit en minut på hela dagen förrän nu!!

Vi gick upp kl 9 och åt frukost, Jag var "nyttig" och åt ett kokt ägg och rågbröd med keso och en kopp kaffe till det!

Sen klädde vi på oss och borstade tänderna och gick ut och tog en långpromenad, eller det var en kort promenad egentligen men eftersom Theo skulle gå själv så tog det nästan en timme att ta sig fram :p

Sen handlade vi det nödvändigaste och gick hem igen. Sen så fick Theo lunch, stuvade makaroner och korv och sen var det dags för honom att sova middag en stund.

Så när han sov, passade jag på att träna så det blev 1,5 timme innan han vaknade! ME LIKE!
Sen när han vaknade igen så hjälptes vi åt att städa, diska, tvätta, dammsuga, torkade golven och böt sängkläder.

Nu är klockan snart 17 och vi har börjat förbereda lite mat och sen ska jag o Theo duscha :)

Sen ikväll när Theo somnar så måste jag sätta fart och plugga lite!
Läste på fronter att efter uppgift 13 i social omsorg så börjar kursen Arbetsmiljö och säkerhet, vilket betyder att Vårdkursen snart är slut och jag kan koncentrera mig på Medicinsk Grundkurs och börja plugga lite Socialpsykiatri istället :)

Nu ska jag tydligen hjälpa till med maten så jag lär lyda ordern ;)

Uppdaterar imorgon igen!

Ciao Bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim