Kackel i hönsgården!

Det kan man lugnt säga att vi har i vår klass, speciellt på eftermiddagslektionen! Alla kacklar o fnittrar som småflickor, tillome Jens hahahah vårt lilla "mobbobjekt" ;)

Men kul är det, iaf tycker jag de..

Nu är man hemma efter en lång dag och Theo är med farfar sin och jag ska väl försöka hinna träna en timme innan maten :) Idag blir de kyckling och Liis till middag :)
Theo fick ju feber igår, så idag har han fullt med värmeprickar på magen :/ Ringde 1177 o frågade om de kunde vara nåt annat o om jag skulle ringa bvc eller inte. Så försvinner inte febern o prickarna innan måndag så ska jag ringa o få en tid.
Nu ska jag träna iaf annars blir det bortblåst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim