Jag Hoppar & Trampar På Ditt Hjärta

fyfan va musik är bra!! Skulle nog bli tokig om det inte fanns, eller inte för då skulle jag ju inte veta vad jag missar :p Men HELT på Serri!!
Theo sover o jag poppar hög musik som vanligt :D

Det blev en konstig dag i skolan idag! Kom dit kl 9 som vanligt och redovisade Kärlkramp tillsammans med Cecilia i min klass, sen skulle vi ha muntligt prov med stickor på cirkulationssystemet men klassen kom överens om att vi skulle ta det nästa tisdag istället!

Skönt på ett sätt men nu kommer man hinna glömma allt man kunde idag tills på tisdag istället :/
Sen slutade vi runt 11 och fick långlunch till ett, o sen på nästa lektion så hade vi bara gruppråd , så helt onödigt att stanna för 10 minuters möte!!

Men jag fick en mysig dag med mina favvo bruds i klassen ;)

Och på torsdag är vi lediga, så nu har inte jag någon skola förrän på tisdag nästa vecka. FETT NAJS ;)
Men inte kan man ta ledigt för de inte, man har ju en del uppgifter att ordna :)

Nu måste jag poppelipoppa mer innan jag somnar ;) Ska orka träna kl 22 har jag tänkt :D

Puss dåe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim