God kväll kära vänner ;)

woowow vilken härlig dag
lalalalalalala...
lalalalalalala...
lalalalalalala...

Ja just de, hur som helst :) Mycket har vi hunnit med denna dag.

Ett prov som var mycke större än jag hade förväntat mig, skrev på det mesta men räknar med att få komplettera någon/några frågor.

Sen hade vi två tvärgruppredovisningar också men dom gick faktiskt riktigt bra. Lärde mig massa nytt och det blev härliga diskussioner.

Det gillar vi :)

Kom hem runt fyra o gosade med min lille pöjk en stund innan de va dags att fixa det sista med maten.

Fick bli "snabbmat" idag. Nämligen Pommes, Karré och sås med grönsakisar :)
Hann bli osams med Theo också när han skulle åka rutschkana o ställer sig högst upp o står o balanserar, o jag blir tokig (mest rädd faktiskt) säger åt han tre gånger till för att han gör exakt samma sak SÅ FORT jag vänder ryggen till.....
Då tog jag i med "hårdhandskarna", plockade bort benen på hans kana o la bort dom.

Så går de när du inte lyssnar på vad mamma säger, så de så :p

Nu sover iaf bebisen sött, så nu är de lite tv-tittande som gäller o smaskar på champinjoner, tomat gurka i lite dipp ;)

Mitt nya liv börjar.........................NUUU!!!!

Ska dessutom träna typ kl 22 när R går o lägger sig o lyssnar på karlavagnen ;)
Kommer väl dö efter 20 minuter idag, för jag e slut som människa men men :)
Pöss o hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim