Dödligt begär!

Jaha ja, nu ska jag tydligen sluta röka, from måndag eller söndag rättare sagt!
Kollade på en film igår som handlade om en kvinna under 40 år som dog i lungcancer pga rökningen, nu får de fan vara nog!!
Varför utsätta kroppen för massa vidriga gifter? När man lika gärna kan ge fan i de ;) Känner att jag måste klara av det nu och sluta röka innan vi kommer in på KOL i skolan.

Mår illa bara jag tänker på de! Direkt efterfilmen om lungcancer så traskar man raka vägen ut och röker!!
WTF?? Hur är man funtad egentligen? Helt jävla sjukt så man skäms banne mig!
Hoppas hoppas hoppas jag klarar de nu, för annars kommer jag bli luspank och vara äckelunga resten av mitt liv!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim