Det går om man VILL!!

Nu har jag faktiskt om jag får säga det själv vart jääävligt duktig..

Jag tänker någorlunda på vad jag stoppar i mig jämfört med förr o jag har tränat varje dag sen förra lördagen fast jag egentligen inte har haft orken, jag har gjort de ändå och även om det kanske inte blir flera timmar så har jag ändå hunnit med mellan 30-80 min!

Kanske låter lite, men en heltidsstuderande mamma till en 1,5 årig pöjk dessutom så att få bara 30 min till träning det är fan bra gjort ändå måste jag säga :)

Och så har det ju tillome gjort susen för jag har gått ner 1,5 kg på en vecka!!! HAH, vem kunde tro de?

Nu är det bara 28 kg kvar då ;)
Men det viktigaste är nog att jag känner en HELT annan energi, PÅ SÅ KORT TID!! Jag orkar mer o känner mig gladare efter att jag har tränat lite, och ska jag jobba inom vården i typ 40 så behöver jag all styrka jag kan få :)

Nu måste jag fortsätta kolla på Sveriges Värsta Bilförare :)

På återseende!!

Kommentarer
Postat av: emmy

Oj jäklar. det är fan mycket det! ska vi ta ett varv runt om i heby nån dag? Powerwalk? :) Jaa, mina sockisar är skit sköna! :p

2011-03-03 @ 21:49:01
URL: http://emmyyyy.blogg.se/
Postat av: emmy

haha men du om nån av oss lär ju hitta i heby. :p bara att vi går till typ parken fram och tillbaka.. eller längre endå, vet inte hur långt de är till parken.. :p

2011-03-04 @ 13:47:49
URL: http://emmyyyy.blogg.se/
Postat av: emmy

Ja, jag såg att du ringt!! Men jag såg det då jag skulle till jobbet, hade mobilen i jackan. Sen hade jag inte tid att ringa upp! Blä på mig. Vi får ta en sväng sen nån dag. Har ganska fullt upp nu ;) Men på onsdag kanske? :D

2011-03-05 @ 21:25:39
URL: http://emmyyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim