Jag gillar att du säger vad du tycker, men det du säger att du tycker säger inte mycket!

Tröttsam dag idag!

Gick upp 4.30 i tisdags, jobbade 7-15, kom hem, åt lite, vila lite och laddade telefonen för att sen gå ut på min vanliga 1 mils promenad, själv för första gången sen dum som jag är låg jag vaken och kollade på film till sena natten :/

Sen vaknade jag typ 8 och gick upp o var helt slut!
Men gick en promenad på 3,5 km med hunden innan lunch, sen åt jag lite! om max 3 timmar ska jag ut igen fast då på 1 milen.

Det är ganska skönt och gå där uppe själv o lyssna på skön musik. Synd bara att man tänker så jävla mycket när man är ensam och mina tankar tillsammans med trötthet går inte ihop riktigt :p
Halkar alltid in på massa skit som man inte borde behöva tänka på egentligen! Saker som inte betyder nåt, men som just då känns som livsviktiga.

Sommaren som ska kännas härlig o massa roliga saker ser jag istället som skit just nu.
Visst jättekul o jobba o tjäna massa pengar, men jag kommer vara ensam HELA sommaren. Hela familjen har semester när jag jobbar så jag kommer bo här själv, Theo kommer vara tvungen o bo i heby hela tiden typ eftersom jag jobbar, så jag kommer inte kunna träffa honom mycket alls i sommar som det känns nu.
Kommer inte ha några pengar heller förrän i Augusti så även när jag är ledig kommer jag inte kunna göra något!

Usch jävla Neggo, men jag vill bara kunna snabbspola bort sommaren så allt blir som vanligt igen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim