Jag måste hela mig, så jag kan ge dig hela mig!

Godkväll!
Den här veckan har vart jobbig. Har knappt sovit på nätterna och upp tidigt varje dag iaf!

Måndag, Tisdag hade Theo dagis, och på Onsdagen och idag har jag vart i Sala, på Åkra hemtjänst och validerat min praktik.

Det har gått jättebra men jag trivdes så mycket med både personal o vårdtagarna så de va synd att de bara var för två dagar :(

Imorgon så flyttar jag och Theo till Uppsala. Det blir hem till pappa tillfälligt tills vi hittar nåt annat iaf. Längtar jättemycke att äntligen kunna träffa mina finisar varje dag om jag skulle vilja :D
Behöver inte känna mig så fast här i skit Heby...

Men sen hur de blir med skolan, får vi se! Förhoppningsvis kan jag byta till Uppsala, i andra terminen men annars får jag stå ut 1 år med pendel :)

Sen vill jag träffa min babe oxå hihih ;D<3

Nu sitter jag o lyssnar på Ted Gärdestad????!!!! på Youtube, fråga mig inte varför?:/

Nästa gång jag skriver, är jag Uppsalaboe :D haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim